3DS MAX ve 3B Görselleştirme SÜRE: 36 GÜN – 288 Ders Saati
MODÜL 1: Max Arayüz,Primitives Nesneler (3 Gün)
MODÜL 2: Modifierlar (3 Gün)
MODÜL 3: Spline ve Poly Modelleme (6 Gün)
MODÜL 4: Material Türleri ve Kaplama Teknikleri (3 Gün)
MODÜL 5: 3dsMax Default Material (3 Gün)
MODÜL 6: V-Ray Malzemeleri (6 Gün)
MODÜL 7: Max Default Lights ve V-Ray Işık Ayarları (3 Gün)
MODÜL 8: V-Ray Kamera Ayarları, V-Ray Quick Settings (3 Gün)
MODÜL 9: V-Ray Advenced (3 Gün)
Final Projesi (3 Gün)
AMAÇ
Bilişim teknolojileri alanında, 3 boyutlu görselleştirme esaslarının Autodesk 3DS Max programı ile birleşik biçimde anlatılarak, reklam, ürün görselleştirmesi, mimari görselleştirme, 3b yazıcı alanlarinda yetkin Modelleme yapabilen bireyler yetiştirmektir.
KATILIMCILARA SAĞLAYACAĞI YARARLAR
1. Mesleğin ait olduğu alandaki temel bilgi ve becerileri kazanabilecektir.
2. Alanın gerektirdiği temel yeterliklere sahip olabilecektir.
3. Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecektir.
4. Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlikleri kazanabilecektir.
5. Öğrenci/Kursiyer merkezli daha aktif ve kendi hızına göre öğrenme olanağı tanıyan kazanımlara sahip olabilecektir.
PROGRAM İÇERİĞİ
Görselleştirme Tanıtım
Max ara yüzü
Başlıca Dosya İşlemleri
Standart Primitivives
Görüş Pencereleri
Gizmolar
Max Script
Listener Window
Editor Window
Extented Primitives
Obje seçimi ve Görüntüleme Özellikleri
Modifier List
Shapes
Kullanım Özellikleri
Compound Objects
Poly Modelleme
İç Mekan Tasarımı
Referans Model Üzerinden Çizim Yapma
Modelleme Teknikleri
Material Türleri ve Kaplama Teknikleri
-Materyal Editör Compact
--Put Material to scene
--Reset Map
--Show Shaded Material in Viewport
UVWMap İşlemleri
Cropping/Placement
Multi-Sub Obje
Material id
Multi-Sub Obje
Map Channel
Birden fazla uvw Map ile Çalışma
Slate Materyal Editör
V-ray
Map Kanalı Ekleme (Bump, Displacement, Reflection, Refraction)
Hazır Obje Ekleme
V-Ray Malzemeleri
V-Ray Malzeme Kanalları
Max Default Lights
V-Ray Işık Ayarları
Dijital Fotoğrafçılığa Giriş (Vidobu)
V-Ray Kamera Ayarları
Temel Çalışma Sahneleri (Stüdyo, İç, Dış)
V-Ray Quick Settings
V-Ray Quick Settings
V-Ray Advenced
-Authorization
-About V-Ray
-Frame Buffer (Render Çıktısı Veren Ekran)
-Global Switches (Tüm Sahneyi Etkileyen Ayarlar)
-Image Sampler Antialliasing (Genel Yumuşatma Ayarları)
-Global DMC (Sahnenin Genel Bulanıklık Ayarları)
-Environment (Default olarak kapalı Max in GI ını Kullanıyor)
-V-Ray Color Mapping (Genel Renk Ayarları - Frame buffer ve render arasındaki fark)
-Camera (Sahnedeki Objelerin Kamera Tarafından Algılanma Biçimi)
-GI
YÖNTEM
- Dersler her katılımcı için bir bilgisayar olan bilgisayar laboratuarında yapılır.
- Projeksiyon ve interaktif sunumlar eğitimin bir parçası olacaktır.
- Uygulamalar tüm öğrencilere yaptırılır.
- Ders sonunda o günkü ders örnekleri ve dersin anlatımını içeren video öğrenciler ile paylaşılır.
- Eğitim sonunda öğrenciler bireysel veya takım olarak birer bitirme projesi geliştirecektir
Eğitime Başvurmak İçin: http://onkayit.butgem.org.tr
Detaylı Bilgi İçin : http://www.butgem.org.tr
Tel: 0 224 261 12 11 E-mail: butgem@butgem.org.tr